Re: problemes amb les fonts després d'upgrade

Gràcies pel consell, Pau. Però com ara els problemes se'm solucionen
reiniciant les X (ja et dic, que les fonts em surten ara grans, ara petites,
alternativament (ja n'és d'estrany, això...)), és més una molèstia que un
problema, i potser prefereixo deixar les coses com estan que liar-me a
desinstalar i instalar de nou els escriptoris, doncs és la màquina en que
treballo i no puc permetre'm el luxe de d'aturar-la gaire temps, o que
quelcom surti malament (o que jo la cagui, que sempre és una possibilitat) hi
hagi de prendre mesures més dràstiques.
Potser, com que utilitzo testing, més tard o més d'hora s'actualitzaran els
paquets xlibs i tot tornarà a la normalitat. I si no, quan tingui menys feina
(pot ser que arribi el dia...) faré el que em proposes.

De totes maneres, molt agraït.

Ricard