Re: problemes amb les fonts després d'upgrade

hola !

jo vaig tenir problemes amb les fonts, a l'entorn gràfic, tot i que no eren exactament com els descrius (però si després de fer un upgrade). després de buscar (molt) ho vaig sol·lucionar tornant a instal·lar els paquets xlibs i xlibs-data (o xlibs-client) amb l'opció --force-conf-miss del dpkg.

és una mica moguda perquè xlibs té moltes dependències (de fet et força a borrar l'escriptori i tota la pesca) i t'has de tornar a descarregar un munt de paquets. però després de molts intents, això em va funcionar... potser també et va bé a tu..

salutacions,

pau.

el Sun, 17 Apr 2005 05:42:52 +0200 en/na
rpb <llistadebiancat@ya.com> va dir: