Re: Telefonica tarifa plana reduïda possible?

Bones,

no voldria ser gruller però em sembla que els conceptes de conexió a internet,
tarifació, etc no els tens molt clars .... ;-)

La única cosa que t'ha de preocupar és si el hardware es soportar pel SO, en
el teu cas comentes que el modem ho està. Doncs, perfecte!!!

Un cop tens configurat el modem, et configure la conexió, sigui ema el kppp,
pppd, o qualsevol programa que ho pugui fer. Aleshores, si amb la teva
companyia tens un contracte conforme no et cobra les trucades a aquesll
número mentre que sigui en aquell horari, doncs ja està. Amb ells els hi és
igual si et conectes amb un WindowsXp, un W98, un GNU/Linux Debian, una
Mandrake, una BSD o un MacOs. El que passa és que només donen soport d'ajuda
a la conexió als sistemes inferiors com Windows ;-)

Leo

A Divendres 15 Abril 2005 12:15, Jordi Domingo va escriure:

Linux User 152692
Catalonia