Telefonica tarifa plana reduïda possible?

Bones! M'acabo d'incorporar a la llista, doncs acabo d'instal·lar una
debian, i estic mirant-me el de la configuració d'internet (via modem,
tarifa plana reduida de Telefonica).

Pel que he vist crec que el meu modem (un Diamond 56e PRO) és suportat
per Linux, però no sé si ho és la connexió per Telefonica, o si ho
reconeixerà com tarifa plana mentres truqui als horaris (18h-6h i
festius 24h).

Ja he enviat un mail a atenció a client, pero s'han limitat a dir-me
que a la seva pàgina no suporten incidències de Linux, i m'han remès a
un 902, que crec recordar és una màquina d'esquilmar.

Així que abans de trucar i em desviin la trucada trenta vegades (que
me'ls conec), algú té connexió a internet via modem i Telefonica en la
seva debian? Us reconeix bé la tarifa plana (reduida o no)?

Gràcies per endavant

Jordi