Re: Missatges d'inici

A Dijous 14 Abril 2005 16:14, Jaume Sabater va escriure:
> El Dijous 14 Abril 2005 16:05, Leopold Palomo-Avellaneda va escriure:

> Lo que vomita el kernel?

A veure, l'ordinador en qüestió està en un lloc poc accessible i està sense
monitor. Aleshores, vaig rebotar, vaig carregar un monitor vell i el vaig
entxufar, i a la pantalla, va sortir un missatge en anglès dient (no
m'enrecordo gaire):
Aquesta màquina pertany al guru del (meu domini). Les transacciones poden
estar monitoritzadas i si no t'agraden no facis logon, etc...

No sé, si aquest missatge el va posar el Bastille, o què, però estic intrigat.

Res més,

gràcies.

Leo