SystemRescueCD, qtParted i Reiserfs

Holes, us explico la última que he fet per a que serveixi d'advertiment a la resta... això espero. ;-)

Ahir vaig volguer redimensionar les particions del meu servidor casolà, utilitzo resierfs amb el format v. 3.6.

Vaig volguer fer servir el SystemRescueCD 0.2.15 amb el qtParted que porta.

Tinc quatre particions primàries i dintre d'una d'aquestes en tinc tres d'exteses (que corresponen a /var, /usr i /home). Al volguer redimensionar i moure-les exteses, qtparted ja no em va deixar. Però el més greu és que després de desistir, al reinicialitzar el servidor estaven totes tres particions corrompudes, amb el consegüent desastre.

Per sort he pogut comprovar que mondo i backup2l funcionen prou bé.

En fi, ull si utilitzeu qtparted amb reiserfs, no sé si passa sempre o vaig fer alguna cosa extranya, però a mi m'ho ha desmanegat tot.

Salutacions.

Ivà.