Re: problemes amb les fonts després d'upgrade

Com us deia, tinc problemes, i de lo més estranys. A veure si algú em pot
ajudar, o creuré en "as meigas". Resulta que cada cop que engego l'ordinador,
les fonts em surten d'una mida diferent. Un cop em surten massa grans, i les
he de baixar 2 punts, de 12 a 10, i al següent massa petites, i les he de
pujar de 10 a 12, de tal manera que si les vull d'una determinada mida he
d'engegar la màquina dues vegades. Tot això em passa des del darrer upgrade,
ara fa un parell de dies. Utilitzo Debian Sarge. A algú li passa això?
Començo a sentir-me un "bitxo raro"...

Ricard