Re: debian i java

> Et recomano que provis primer això. Si uses Sarge pots afegir la línia de
> Sid al sources.list

Fantàstic. Prefereixo fer-ho tot per apt sempre que sigui possible.

> i fer que per defecte t'agafi paquets de Sarge excepte
> quan especifiquis -t Sid.

Umm, em pots donar un parell de pistes sobre com fer això? Agraït...

> per instal·lar la màquina virtual baixa't el paquet

ftp://ftp.oleane.net/pub/java-linux/debian/pool/j/j2se1.4-i586/j2re1.4_1.4.2.01-1_i386.deb
> fes un dpkg -i
> i ja està.

He vist que també hi ha l'sdk...
Un dubte: tinc un amd64, amb un nucli optimitzat per ell, però no corro una
pure64 (no hi va haver manera que s'instalés...) Aquestes versions i386, em
funcionaran bé en aquest entorn?

Gràcies a tots per l'ajut.

Comentari "off-topic": bastant deplorable l'ensenyament de POO-Java a la UOC,
no? sembla fet per gent que ja sap de que va el tema, un pardillo com jo va
més perdut que un pop a un garatge...