Re: debian i java

I ja perquè quedi en aquest fil. Per poder tenir el java funcionant al
Firefox, s'ha de crear aquest enllaç simbòlic:

ln
-s /usr/lib/j2sdk1.5-sun/jre/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so /usr/lib/mozilla-firefox/plugins/

ep! el path fins al plugin pot variar depenen de si has instal·lat el sdk o el
jre, o si l'has instal·lat convertint-lo primer a .deb o directament del .bin

La solució l'he extret del blog de Trukulo [1]

salut
guillemBarba

[1] http://mercurio.homeip.net/blog/34/

A Dimecres 13 Abril 2005 11:13, Guillem Barba va escriure: