Re: debian i java

Et recomano seguir les instruccions d'aquest enllaç [1]. Aquí t'expliquen com
instal·lar el java (en concret l'última versió 1.5... però pots escollir la
que vols) a partir del .bin convertint-lo a .deb (amb el paquet java-package)
per tal de tenir-lo introduït a la base de dades de l'apt.

També explica com instal·lar l'eclipse des del .bin, però si a sid està el
paquet, casi millor això.

És una explicació per Ubuntu, però serveix igual (jo ho he fet) per Debian
(pura ;-)))

adeu!
guillemBarba

[1] http://www.ubuntu-es.org/node/521

A Dimarts 12 Abril 2005 18:31, Pau Capdevila va escriure: