Re: debian i java

per instal·lar la màquina virtual baixa't el paquet
ftp://ftp.oleane.net/pub/java-linux/debian/pool/j/j2se1.4-i586/j2re1.4_1.4.2.01-1_i386.deb
fes un dpkg -i
i ja està.

:)

rpb, vares dir:

>Hola
>Estic estudiant informàtica de sistemes a la UOC i necessito programar en
java
>(no m'agrada gaire, però és el que toca fer). Les eines que la UOC et
>facilita estan dissenyades per windows, de fet, fins ara he estat
treballant
>el tema a un vell trasto w2000, Eclipse i el jre de sun, però tinc una
mica
>de fòbia a aquest SO, i poca memòria al trasto per moure aplicacions java
amb
> [...]

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>