Re: debian i java

Hola,

Jo el vaig fer servir durant un temps (mentre van durar les pràctiques) sense
problemes.

A SUN el et pots baixar el fitxer .bin que és un instal·lador genèric. Fer-lo
executable amb chmod +x i executar-lo. Però jo sempre em faig un paquet .deb
per tenir-ho tot registrat mitjançant el java-package.

De tota manera veig que a Sid ja hi ha l'eclipse:

# apt-cache policy eclipse-sdk
eclipse-sdk:
  Instal·lat: (cap)
  Candidat: 2.1.3-4
  Taula de versió:
     2.1.3-4 0
        500 http://10.0.0.2 sid/contrib Packages
                                      ^^^^^^^

I en teoria ve amb totes les dependències necessaries per compilar programes
Java, integració amb Ant i Junit, etc...

Et recomano que provis primer això. Si uses Sarge pots afegir la línia de Sid
al sources.list i fer que per defecte t'agafi paquets de Sarge excepte quan
especifiquis -t Sid.

Fins ara,

Pau

A Dimarts 12 Abril 2005 16:50, rpb va escriure: