Re: debian i java

En/na rpb ha escrit:

hat, suse, però no Debian). Algú té experiència en això? Alguna indicació sobre com puc instal·lar un entorn java en Debian i poder programar amb l'Eclipse (o en consola, tant se val)? Dóna problemes? perquè si n'hi ha gaires, hauré de seguir amb w2000, doncs tinc les pràctiques al damunt i poc temps per fer probatures...

Ricard

Hola,
també estic a la UOC i faig servir l'eclipse amb Debian Sid. T'explico de memòria el que vaig fer. 1.Primer de tot instal.la la màquina virtual ( també la necessites per navegar per la UOC). 2.Instal.la l'eclipse: crec que vaig fer servir l'alien per passar de rpm a deb. En arrencar donava un error perquè l'eclipse no trobava la màquina virtual. Aleshores senzillament vaig fer un enllaç simbòlic allà un l'eclipse creia tenir la jvm. I funciona perfecatament. El que no tindràs amb això és el compilador javac per compilar per consola. Per això necessites instal.lar el JDK. Un company me la va passar empaquetada ...però no és imprescindible, amb eclipse no cal el jdk.
Sento no ser més concret però parlo de memòria, estic al kurro
No dóna cap problema. Als fòrums només veig problemes dels que fan servir hase. Passa del FUD
(Nota: pels UML prova Umbrello)