Fwd: DRI, Mach64... Em faig un cacau.

On Apr 6, 2005 6:16 PM, pau <pdl@sindominio.net> wrote:
hola!

> escric per a exposar un problema que tinc, de concepte i després
> d'aplicació. Us explico, tinc un portàtil compaq armada de fa uns quants
> anys, i duu una tarja gràfica ATI rage mobility, que segons he trobat per

si la targeta és antiga, potser hi han els mòduls ja. però no en tinc ni idea.. ho has mirat amb el modconf?

> La qüestió es que m'he baixat de la pàgina de DRI (
> http://dri.freedesktop.org ), els binaris del controlador, dos fitxers un
> que es el comú i un altre que es el especiífic per a mach64. Fins aquí tot
> bé, executo l'instal·lador dels comuns i també bé, però al executar el
> específic per a mach64 em troba les rutes de les capçaleres del kernel, la
> ruta de les X, compila el mòdul, però a l'hora d'inserir-lo es queixa de que
> el mòdul no té un format vàlid. A algú li ha passat i sap com arreglar-ho?

podries enviar l'error que et dóna i com el provoques? fas un insmod manual, o els binaris proven d'instal·lar-ho tot d'una tacada?

> Gràcies

amb una mica més d'informació potser podem treure'n l'entrallat...

salutacions,

pau.

Bé doncs ara ho acabo de tornar a fer. Els binaris ho intenten fer tot d'una tacada. Primer compilen, i no llencen cap error, quan ha acabat em diu que està llest per a completar l'instal·lació, enter per continuar o ctrl-c per sortir, li donc al enter. Aleshores comença a instal·lar fitxers:

DRI XFree86 modules ... done
Kernel modules ... done
Copying extra files... done

Updating configuration:
Removing old kernel module "mach64" ... done
Inserting new kernel module "mach64" ... drm: no version for "struct_module" found: kernel tainted.
drm: version magic '2.6.8-2 SMP preempt PENTIUM4 gcc-3.3' should be '2.6.8-2-686 preempt 686 gcc-3.3'
mach64: version magic '2.6.8-2 SMP preempt PENTIUM4 gcc-3.3' should be '2.6.8-2-686 preempt 686 gcc-3.3'
ERROR

There were errors updating the system configuration.

Això es el que em diu. Sembla que vulgui instal·lar el módul per a SMP quan el kernel que tinc instal·lat es el optimitzat per a 686.
Si cancel·lo l'execució dels binaris quan acaba de compil·lar i ho intento instal·lar manualment amb un insmod manual podria funcionar?

Gràcies.