Re: Gravadora de dvd usb

El dijous  7/04/05, a les 18:14 (+0200), Orestes Mas va escriure:
> Això no té solta ni volta. Jo fa temps que uso el nucli 2.6.10 i gravo
> perfectament (de moment CD, no tinc gravadora de DVD). En tot cas,
> sempre pots fer SUID el programa de gravació.

Precisament el problema era que el cdrecord era SUID root, i
no sé per quina raó el kernel no el deixava accedir al CD-ROM.
Si treies el SUID, llavors funcionava correctament.

Però això no crec que tingui res a veure en aquest cas.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.