Re: Gravadora de dvd usb

doncs gràcies per dir-m'ho, doncs em mantenia a la 2.6.8 per aquest tema
(segurament tampoc tinc necessitat d'un nucli més nou, però ja se sap, per
mantenir-se friki un ha de fer certes coses... ;-)).

Però bueno, això no ho dic perquè hagi sentit un rumor per akí o per allà.
M'imagino que ho deurien treure perquè vaig arribar a llegir missatges a no
me'n recordo quina llista (perquè ja fa uns mesos, i la meva memòria és
mooolt limitada) de gent que no podia grabar i era per això.

millor que hagi canviat!
salut!
guillemBarba

A Dijous 07 Abril 2005 18:14, Orestes Mas va escriure: