Re: Gravadora de dvd usb

Això no té solta ni volta. Jo fa temps que uso el nucli 2.6.10 i gravo perfectament (de moment CD, no tinc gravadora de DVD). En tot cas, sempre pots fer SUID el programa de gravació.

Orestes.

En/na Guillem Barba ha escrit:
Quin nucli tens? perquè a partir del 2.6.9 (em sembla que era aquesta versió) només es podia gravar des de l'usuari root. No per un tema de permisos (per tant, ho pots provar però encara que fagis "chmod 777 /dev/dispositiu" o t'afegeixis al grup cdrom, no et funcionarà) si no de "proteccions" dins del nucli (per rollos de seguretat).

Jo, personalment, trobo això una cagada, doncs si vols protegir la gravació amb el tema de permisos hauria de ser suficient, però bueno...

salut!
guillemBarba

A Dijous 07 Abril 2005 15:38, Pau Rul·lan Ferragut va escriure:

En/na Francesc Guasch ha escrit:

Pau Rul·lan Ferragut wrote:
| En/na Francesc Guasch ha escrit:

| noooooor! el que has de fer és comprovar el rollo dels usuaris i els
| grups, no fer el dispositiu visible per a tothom

Tens raó Pau, però crec que si només és un PC personal no
és molt greu que posi els permissos 777 al dispositiu.

Home, amb lo fàcil que és fer #addgroup cdrom && addgroup jo no crec que
tinguis molta excusa ;)