Re: Recordar noms d'executables

El dimarts  5/04/05, a les 21:41 (+0200), ChAoS va escriure:
> Avui escric, no per demanar ajuda, sino per un petit truc que m'ha
> simplificat la vida,
> Quantes vegades ens ha passat que no recordem exactament com era aquella
> comanda, però en recordem un tros?
> Doncs aquesta línia ens pot ajudar:
>
> $ alias recorda='ls `echo $PATH| sed -e "s/:/ /g"`|grep '

Està bé. Si fas servir bash es pot simplificar així:

alias recorda="ls ${PATH//:/ } | grep"

(t'estalvies el sed)

Una altra cosa útil és el CONTROL-R que el que fa és
buscar a l'historial de bash.

Salut,

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.