DRI, Mach64... Em faig un cacau.

Bones gent,

escric per a exposar un problema que tinc, de concepte i després d'aplicació. Us explico, tinc un portàtil compaq armada de fa uns quants anys, i duu una tarja gràfica ATI rage mobility, que segons he trobat per internet, es compatible amb els drivers de mach64. Hi tinc instal·lada una debian testing amb nucli 2.6 baixat de l'apt, o sigui que no l'he recompilat per res.
La qüestió es que m'he baixat de la pàgina de DRI ( http://dri.freedesktop.org ), els binaris del controlador, dos fitxers un que es el comú i un altre que es el especiífic per a mach64. Fins aquí tot bé, executo l'instal·lador dels comuns i també bé, però al executar el específic per a mach64 em troba les rutes de les capçaleres del kernel, la ruta de les X, compila el mòdul, però a l'hora d'inserir-lo es queixa de que el mòdul no té un format vàlid. A algú li ha passat i sap com arreglar-ho?

Gràcies

bres