Re: instal·lar Quake

El dt 15 de 03 del 2005 a les 16:18 +0100, en/na Pau Montero Pares va
escriure:
> Joan Alfonso wrote:
>  > Hola: Algú em podría dir com posar el Quake.
>
> Aqui trobaras un bon lloc per començar: La web del paio que el va passar a
> linux. Aixo si, en angles.
>
> http://zerowing.idsoftware.com/linux/q3a/

El quake 3 està bé, però m'agrada més el quake 1, però no sé com ho he
de fer per instal·lar-l'ho ...
M'he baixat arxius executables del quake 1, però no he aconseguit fer-lo
correr bé.
A part d'això, sé que abans hi havia sources per debian, però no he estat
capaç de trobar-les.
Algú em podria donar un cop de mà ?
Merci i gràcies per la paciència de respondra la pregunta.