Re: Reins

Hola!!!

> Algú sap quina és aquesta comanda? L'he buscat i no l'he trobat!!! Gràcies i
> salutacions. P Roca.

La comanda és grub-floppy. A mi em funciona.

En tot cas, si executes grub des del disc dur pots anar a una línia de
comandes (prem «c») i fer el següent:

root (hd0,1) <--- Aquí has de posar la partició on tens la info del grub
setup (fd0)

Em sembla que amb això ja en tens prou... jo ho vaig fer així, em sembla
recordar.

Espero que no m'hagi equivocat i que funcioni.

Adéu