Re: etiqueta [SPAM ...]

Hola companys,

l'etiqueta SPAM el posa el filtre antispam que atravessen els vostres
correus. Si el filtre ho considera soft SPAM li posa l'etiqueta, y si
es molt evident l'elimina directament i ni el rebeu. Això es fà pq
l'administrador del filtre antispam pugui calibrar de forma precisa el
que es HAM i SPAM.

Notifiqueu-li al administrador de correu de les vostres adreces pq
augmenti una mica la permisibilitat del soft SPAM.

Espero haber-us ajudat.

Salut!
Axel.

--