Re: un repositori casolà que rula ja

Hola Josep :

Ets la primera persona que em comenta que el fa servir i que li és útil (suposo que n'hi ha més perque no seràs tu el "mamon" que se'l descarrega més de 100 vegades per fer-me agafar falses ilusions i inflar el meu ego de linuxero ;-) ). En el moment que el vaig implementar no existia cap eina que et permetés fer això (no se si ara n'existeix alguna altra).

M'estic configurant un squid a casa perque sembla ser que si tens un proxy pel mig no funciona, es queda pillat.

Salutacions

	Miquel (a.k.a. Ktalà)

P.S. "Mamon" en sentit carinyós, eh :-)
P.S.S. Qualsevol sugerència al mail del LLEGEIX-ME.txt serà benvinguda.

En/na Josep Roca ha escrit:
A Divendres 01 Abril 2005 09:00, Miquel va escriure:

Hola Marc :

Fa uns mesos vaig publicar un script implementat en Perl que serveix per
 baixar els paquets necessaris de debian per poder actualitzar la
distro aprofitant la connexió d'un altre ordinador mitjançant ftp i http.

Mirate'l perque potser et soluciona el problema (espero que si), la url es
:

Jo el faig servir per actulalizat el pc de casa i va molt bé!!! Gràcies.