Re: VNC

Hola:

A Divendres 01 Abril 2005 15:55, Orestes Mas va escriure:
> Crec que la versió lliure que usa les millors tècniques de compressió és
> la "tightvnc". Així que jo no m'hi escalfaria massa el cap i usaria
> "tightvncserver" i "xtightvncviewer" (almenys això és el que jo estic
> usant i em permet treballar remotament sense problemes (amb ADSL) des
> del PC de casa amb l'escriptori del PC de la feina)

He seguit els teus consells i he instal·lat TightVNC
(http://www.tightvnc.org/index.html). Hi ha paquet per a debian sarge i per
windows. Per que funcioni només cal definir la contrasenya al "servidor" (Win
2000) i ficar la IP al "client" (linux). Ja tinc win a linux.

L'únic enutjos és que costa una mica de refrescar la pantalla (estic en una
xarxa que va a 100 Kb/s). Hi ha manera d'optimitzar una mica això?

Gràcies i salutacions. Pep Roca.

--
Pep Roca
pep.roca@gmail.com