Re: VNC

Crec que l'NX exporta les X i per tant no es pot exportar una sessió de
windows al Linux sinó només a la inversa.
Si algú en té més informació o ho ha provat hi estic força interessat sobretot
en poder exportar de Windows a Linux.
També hi ha un programa que es diu UltraVNC per windows que no l'he provat
gaire però té prou bona pinta.

A Dissabte 02 Abril 2005 00:54, orestes@tsc.upc.edu va escriure: