mes taules de particions...

he fet servir el testdisk per modificar la taula de
particions i ara encara tinc mes problemes que abans.

el windows nomes em reconeix dues particions (la del
sistema operatiu i una tercera) la que hi tenia els
programes i dades ara no la reconeix i el
partitionmagic me diu que es "unalokated", pero el
testdisk me mostre els fitxers que hi tenia.
com ho haig de fer pq el win me reconeixi una particio
en fat32 sense que l'hagi de foramtejar?

gracies a tots.

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es