Re: un repositori casolà que rula ja

Hola Marc :

Fa uns mesos vaig publicar un script implementat en Perl que serveix per baixar els paquets necessaris de debian per poder actualitzar la distro aprofitant la connexió d'un altre ordinador mitjançant ftp i http.

Mirate'l perque potser et soluciona el problema (espero que si), la url es :

http://deb-downloader.berlios.de/

Per qualsevol dubte pots preguntar el que vulguis i si trobes algun error me'l pots reportar.

Salutacions

	Miquel (a.k.a. Ktalà)

P.S. Pots fer tant dist-upgrade com install.

En/na MarC ha escrit:
hola gent, segurament recordareu que tenia alguns problemes per endurme els paquets deb d'un ordinador a un altre Ja ho vaig solucionar amb un script que funciona de moment quan el sistema es testing pur (en el meu cas; suposo que unstable pur tambe)...

Per que funcioni en qualsevol cas, no acabo d'entendre perque em va fallar amb alguns paquets que els tenia instalats antigament des de la unstable i la testing encara no els havia superat... alguna suggerencia?
suposo que sera afegir alguna coseta mes a la linia de apt-get.

les instruccions (a afegir en algun lloc de documentacio tipo bulma si les trobeu interessants son:)

1)"apt-get clean"

2)crear directori "repositori" i posar-lo a TARGET

3) executar l'script:
TARGET="/home/local/repository"

dpkg --get-selections > ~/tmp/pkgs_debian
#`ls /home/marc/conf/pkgs_marcbcn*`
cat ~/tmp/pkgs_debian | while read file
do
   if [ "`echo $file|cut -d ' ' -f 2`" = "install" ]
   then
   apt-get -d -y --reinstall install `echo $file|cut -d ' ' -f 1`
   fi
done
rm ~/tmp/pkgs_debian
rm -f ${TARGET}/*.*
cp /var/cache/apt/archives/* ${TARGET}
dpkg-scanpackages ${TARGET} /dev/null | gzip -9c > ${TARGET}/Packages.gz

3) gravar el directori en un DVD o CD si hi cap

4)"afegir CD" en el synaptic de l'ordinador destí i fer apt-get update.

4) a gaudir de debian nova de trinca sense internet ;)
i a partir d'aquest moment, per anar actualitzant el sistema desti, nomes cal fer apt-get clean cada vegada que es grava un cd nou d'actualitzacio ;) i repetir despres des de 3).

PS: be aquest sera un dels meus ultims mails a la llista a causa de la quantitat d'spam intolerable que porta associat pel tema de les adreces... us agraeixo a tots el suport que m'heu donat. espero haver sigut util tb algun cop... vinga ciao!