taula de particions

bones a tots, a veure si hi halgu que me pugui ajudar.
Tinc un portatil on abans hi tenia la debina (sarge) i
me funcionava. La vaig voler reinstalar i no se perque
me va comensar a donar problemes amb la taula de
particions. No me reconeix cap particio del disc (i
n-hi ha tres).
lo mes curios es que el cd de instalacio del win xp si
que reconeix les particions i deixa instalar-se a la
que vulgui.

algu sap com ho haig de fer perque el cd debian
reconegui les particions?

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es