Reins

Reinstal?lar grub

Debut a la necessitat d?executar el visual basic
(coses de la Universitat de Lleida), he d?instal?lar
el Windows.
Actualment tinc dos disc durs, en un el Debian i
l?altre l?utilitzo per fer copies de seguretat dels
meus documents, el cas que es que he pensat fer més
petita la partició de copia e instal?lar el widows a
l?espai restant.
He estat buscant com reinstal?lar el grub però no he
trobat res de forma clara, algú em podria dir com
fer-ho?

Gràcies anticipades
Roger Masgoret Llovera

Nuevos servicios, más seguridad