Re: hwclock no respon

> I altre cop haig de cancelar el procés. Les
> comandes:
> hwclock --utc
> hwclock --localtime
> hwclock --test
> hwclock --systohc
> No responen, en canvi la comanda:
> hwclock --directisa
> Sí que em retona una hora correcte (tot i que no és
> exactament la
> mateixa que la  del date(està desfassada unes
> desenes de segons)). La
> comanda date sí que em respon, tot i que em dóna una
> hora que no és.
> [...]

Em sap greu no saber explicar-te el per què del
problema (la pàgina de manual no m'ha ajudat prou en
aquest cas), però tu mateix ja has trobat la solució.

Jo m'he trobat últimament amb el mateix problema
(instal·lant tant Debian Sarge com Ubuntu en una
màquina nova) i l'he solucionat modificant els scripts
/etc/init.d/hwclock.sh i /etc/init.d/hwclockfirst.sh
passant '--directisa' a l'executable 'hwclock' a tot
arreu on apareix.

De totes maneres, si trobes el per què, seria
interessant que ho compartissis. El coneixement no
ocupa espai :-)