Re: Problemas en la instal·lació d e Sarge o Ubuntu (no detecta el CD) [SOLUCIONAT]

Ja està!! Ja tinc la Sarge funcionant. He hagut de fer un parell de coses:

- He hagut de fer la instal·lació des del mode expert26 i NO carregar
el mòdul SATA (hem surt el primer de la llista, com diu en Raül). Més
endavant el carrega.

- He hagut d'editar el fitxer de configuració del GRUB menu.lst. A
l'hora de l'instal·lació em reconeix els discs durs com a /dev/sde i
/dev/sdf, però en reiniciar els troba a /dev/sda i /dev/sdb. És
qüestió només d'editar el fitxer menu.lst just abans de reiniciar la
primera vegada, i canviar la ubiicació dels dispositius.

Salutacions i gràcies per l'ajuda!!

--
50 Gmails left