Re: L'udev, el raid1 i la mare que els va ...

> Bé, ara ja sóc a casa, els nanos ja dormen i et puc respondre...
>
> Jo em vaig trobar _exactament_ amb el mateix problema fa uns dies quan
> instal·lava una Sarge, amb kernel 2.6, raid1 per al /home i udev, perquè
> jo sóc molt modern i machote (i m'agrada tastar emocions noves).
>
> El resultat és que el raid no arrencava. Després de mirar un xic, la culpa
> era que no creava el /dev/md0. Veus? som dues ànimes bessones...
>
> Després de remenar bastant i d'anar acotant el problema, vaig arribar a un
> missatge (http://lists.debian.org/debian-kernel/2005/02/msg00253.html) que
> [...]

Of course !!!

Acabo de donar una ullada als reports dels RCB i veig que efectivament no
acaben de posar-se d'acord alhora d'assignar-ho i de moment sembla que la
glòria se l'emporta el mdadm i un tal Samuel diu que a ell li ha funcionat
canviat la prioritat de manera que arrenqui l'mdadm abans de l'udev ...

De moment ja tinc dues solucions que ja està bé :)

Gràcies !!!