Re: Problemas en la instal·lació de Sarge o Ubuntu (no detecta el CD)

Primera opció provada: la d'en Raül. Funciona correctament. Fa tot el
procés d'instal·lació sense problemes. El problema ve després :P

pivot_root no such file or directory
/sbin/init/: 429: cannot open dev/console: no such file
Kernel Panic: Attempted to kill init!

Això surt en reiniciar quan acaba la còpia de fitxers. He trobat una
solució per MAC als fòrums d'Ubuntu (es tracta de retocar el fitxer
loadmodules abans de reiniciar), però no me'n surto.

- Que és aquest fitxer loadmodules? Suposo que en aquest fitxer
apareixen els mòduls que ha de carregar el sistema, i l'ordre.

Vist ara el mail d'en muzzol, potser és qüestió de probar de rebotar
el sistema ja des de l'HD un cop feta la còpia de fitxers.

--
50 Gmails left