Re: Problemas en la instal·lació de Sarge o Ubuntu (no detecta el CD)

jo crec que simplement es tracta de jugar amb les opcions del booting a la
configuració de la bios. depèn de quin ordre posis veuràs que tens una
resposta o una altra per part dels dispositius. fins i tot els ordena
diferent.

esper que te serveixi aquest apunt.

fins ara

Axel H., vares dir:

>Hola Jordi

>Es pot fer una instal.lació directament desde la xarxa, amb una imatge
>de "netboot", igual així et funciona:
>http://ftp.es.debian.org/debian/dists/sarge/main/installer-i386/current/
images/netboot/

>Sinó, també tens drivers pel CDROM a:
>http://ftp.es.debian.org/debian/dists/sarge/main/installer-i386/current/
images/floppy/

>Sort!!

listmaster@lists.debian.org

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>