Re: Problemas en la instal·lació de Sarge o Ubuntu (no detecta el CD)

Té tot a veure amb el SATA.
Jo vaig tenir el mateix problema; el tema és que al començament detecta el disc dur (abans que el CD-ROM)i pensa que ha de fer instal des d'ahí... i no és el CD-ROM.

La solució que faig servir és canviar l'ordre de càrrega de mòduls.
Inicia la instal·lació amb l'opció "expert26" per que et doni totes les opcions. Quan demani els mòduls a carregar, deshabilita (crec que és el primer o el segon a la llista) el mòdul de SATA. Tranquil, més endavant t'ho carregarà.
Continua la instalació normalment.

Suposo que aquesta solució et servirà.
Salutacions,
Raül Juncos
En/na gulgulan ha escrit:

Intento instal·lar Sarge (o Ubuntu) en el meu ordinador. Selecciono
idioma i configuració de teclat, i a l'hora de detectar hardware, diu
que no troba el CD (curiós, perqué arrenca des d'ell). He intentat
varies coses:

- Instal·lar amb la versió 2.6 de kernel. Llavors es queda clavat quan
intenta posar en marxa el particionador (la barra de progrés sempre es
clava al 38%. Això em passa amb un altre PC).

- Instal·lar Woody per després actualitzar a Sarge: Em presenta un
problema. El kernel 2.4.18 de woody no conté mòduls per la targeta de
xarxa. Per tant, no puc actualitzar per FTP o HTTP.

Alguna idea?

Els disc durs són SATA. Té res a veure?