Re: Problemas en la instal·lació de Sarge o Ubuntu (no detecta el CD)

Hola Jordi

On Wed, 16 Mar 2005 12:39:41 +0100 (CET), Jordi Massaguer i Pla
<jjordicat@yahoo.es> wrote:
> Jo també vaig tenir el mateix problema. Els discs durs
> eren SATA i a la bios deia que el CDROM era PATA(?).
>
> De totes maneres, es pot instalar Ubuntu sense CD. Jo
> no he fet, però sé que es pot, igual que debian.

Es pot fer una instal.lació directament desde la xarxa, amb una imatge
de "netboot", igual així et funciona:
http://ftp.es.debian.org/debian/dists/sarge/main/installer-i386/current/images/netboot/

Sinó, també tens drivers pel CDROM a:
http://ftp.es.debian.org/debian/dists/sarge/main/installer-i386/current/images/floppy/