Re: Problemas en la instal·lació de Sarge o Ubuntu (no detecta el CD)

Jo també vaig tenir el mateix problema. Els discs durs
eren SATA i a la bios deia que el CDROM era PATA(?).

De totes maneres, es pot instalar Ubuntu sense CD. Jo
no he fet, però sé que es pot, igual que debian.

jordi

--- gulgulan <gulgulan@gmail.com> wrote:
> Intento instal·lar Sarge (o Ubuntu) en el meu
> ordinador. Selecciono
> idioma i configuració de teclat, i a l'hora de
> detectar hardware, diu
> que no troba el CD (curiós, perqué arrenca des
> d'ell). He intentat
> varies coses:
>
> - Instal·lar amb la versió 2.6 de kernel. Llavors es
> queda clavat quan
> intenta posar en marxa el particionador (la barra de
> progrés sempre es
> clava al 38%. Això em passa amb un altre PC).
>
> - Instal·lar Woody per després actualitzar a Sarge:
> [...]

Jordi Massaguer Pla
Computer Engineer by the University of Girona
http://es.geocities.com/jjordicat

Registered as user #379820 with the Linux Counter,
http://counter.li.org

Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es