Problemas en la instal·lació de Sarge o Ubuntu (no detecta el CD)

Intento instal·lar Sarge (o Ubuntu) en el meu ordinador. Selecciono
idioma i configuració de teclat, i a l'hora de detectar hardware, diu
que no troba el CD (curiós, perqué arrenca des d'ell). He intentat
varies coses:

- Instal·lar amb la versió 2.6 de kernel. Llavors es queda clavat quan
intenta posar en marxa el particionador (la barra de progrés sempre es
clava al 38%. Això em passa amb un altre PC).

- Instal·lar Woody per després actualitzar a Sarge: Em presenta un
problema. El kernel 2.4.18 de woody no conté mòduls per la targeta de
xarxa. Per tant, no puc actualitzar per FTP o HTTP.

Alguna idea?

Els disc durs són SATA. Té res a veure?

--
50 Gmails left