Re: Problema amb el cron de debian testing

fes un crontab -l i mostra'ns la resposta.

Toni, vares dir:

>Hola Muzzol
>
>no entenc el que vols dir amb el path, encara que ho imagino, però
>l'script fa referència a camins absoluts, pel que no crec que li afecti
>el path, no?
>
>#!/bin/sh
>
>DI=`date`
>
>/usr/local/bin/freshclam --quiet -l /var/log/clamav/clam-update.log
>
>DF=`date`
>echo $DI":Updateclam" >>/var/log/cron.log
>echo $DF":Updateclam" >>/var/log/cron.log
>

>Toni

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>