Tecnodependència ...

Bones !!!

Porto tota la setmana robant hores al rellotge per muntar una aula de thin
clients que estic muntant a l'escola, ja gairebé ho tenia tot enllestit
... el maquinari reconegut, el raid1 configurat i verificat, gràcies als
apunts de badopi l'openoffice també caminava amb la pure64, quedaven
petites coses com el gcompris que cascava, el Jclic que no era amic de la
versió de java que havia incrustat amb el java-package però quan he
arribat al conector del flash m'he vist perdut.

Què faig ?

Alguna idea, li trec la pols a la sarge netinst rc2 que tinc per algun
lloc i renuncio a les bones vibracionms que tenia amb l'amd64.

Apa que aviat serà setmana santa, doneu-me una alegria i digueu-me que hi
ha alguna alternativa funcional.

... àcies.