Patents de programari, UE, disbarats o malentesos

Hola. Hi ha un text sobre el que va passar la setmana passada al Consell
de Ministres de la UE amb la directiva de patents de programari (el
Consell va adoptar el text de maig, o no).

Resum:

Una legislació polèmica s'ha adoptat amb procediments dubtosos i caldria
aclarir les coses abans de continuar el tràmit legislatiu al Parlament Europeu
per no sentar mals precedents.

No està del tot acabat, però com que faig molt tard l'he posat a

http://patents.caliu.info/disbarats.txt

per si hi voleu fer un cop d'ull (és una mica llarg per incloure'l a aquest missatge).
Quan pugui ja ho posaré bonic. És possible que també aparegui a Softcatalà.

Gràcies al Francisco Gonzalez i al Victor Domingo de la Asociación de Internautas
per la seva traducció al castellà i publicació a

http://www.internautas.org/html/1/2782.html

Si algú vol col·laborar en la correcció, finalització, o traducció a altres
llengües, si us plau aviseu a docscaliu-no-epatents@lists.sf.net abans per
evitar duplicació de feina.

(n'hi ha que ja haureu vist el text, i no cal que el torneu a mirar, que no ha canviat,
només ho estic enviant a més gent, i aprofito per avisar-vos de la traducció).

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org