Re: Arrancar windows desde qemu

On Mon, 14 Mar 2005 01:34:36 +0100, Daniel Parera Perez
<dani.debian@gmail.com> wrote:

> ok, merci. Provare a veure com surt la cosa.
>
> Pero... no es per tocar la moral, el missatge de error nomes diu aixo
> "Could not find kernel includes in /lib/modules or /usr/src/linux" i
> jo no veig que i digui res de kernel-headers. Potser es pot
> interpretar, pero el meu nivell en linux es escas, soc un usuari
> recent. Espero que no us ho prengeu malament, no es amb cap to mal
> sonant :-D.
>
> Sobre el kernel, si que se quin tinc perque le instalat desde el apt-get

> [...]
Perdo per tornar a molestar. el .configure ja ha sortit correcte. Ara
em surt aixo.

dani@Dani:~/qemu$ make
make: Makefile: Demasiados niveles de enlaces simbólicos
make: stat:Makefile: Demasiados niveles de enlaces simbólicos
make: *** No hay ninguna regla para construir el objetivo `Makefile'.  Alto.
dani@Dani:~/qemu$ su -c "make install"
Password:
[...]

Que he de fer?? ja se que es per algu del make, pero es que mai le
utilitzat i no se com va. Gracies per endavant

--
Daniel Parera