Re: Reinstal·lació i problema amb les X

Hola,
no se quin és el procediment més correcte. Jo conec dos d'acabar el procés de
configuració, em sona que n'hi ha una altre de millor però no aconsegueixo
recordar-lo..
Una es fer desde la consola un apt-get dist-upgrade o apt-get upgrade i
acabarà de fer el procés de instalació. Com que no has fet el update no crec
que pretengui instal.lar més paquets.
Una altre es fer un dpkg-reconfigure -a i et demanarà la configuració de tots
els paquets que tinguis instal·lats. Pot ser una mica tediós.. jeje

Apa sort,
Joan
A Dissabte 12 Març 2005 15:26, Pau Climent i Pérez va escriure: