Reinstal·lació i problema amb les X

Hola a tothom,

resulta que he reinstal·lat la meua Debian, i tot ha anat molt bé. Els paquets s'han baixat a pressa i tot correcte. Però, després de baixar-se els paquets, et demana d'anar configurant-los. Doncs bé, en aquest procés, hi ha hagut un moment que m'ha demanat per la targeta de tele, i com que no en tinc, li he donat a l'escape, ... i bé, ... trobe que l'he cagat, perquè s'hauran quedat un munt de paquets sense configurar.

Ara les X no em funcionen, i voldria saber com es pot fer per tornar a entrar en aquest procés de configuració de paquets (em referisc al pas posterior a la baixada i instal·lació dels paquets amb l'aptitude).

El CD és una netinst de Sarge, i la targeta de vídeo és una SiS 650, ... i el monitor és de 14 polzades, de portàtil.

Gràcies.