Re: Arrancar windows desde qemu

> Wuenes!! Despres de un temps sense postejar torno a la carga ;-p
>
> Ja fa temps que no executo la meva particio de XP (em fa pal :p, ja me
> acostumbrat a la meva debian) pero necesito fer uns traballets de la
> uni i he vist per alla una cosa que es diu QEMU (Ho probat al fallar
> intentades amb el VMware) molt bo per cert, el programet m'agrada...
>
> Pos al tema, he instalat correctament un win 2000 i un win xp amb el
> qemu, posant algu aixi:
>
> qemu -hda /mnt/dani/win2k.bin -hdb /mnt/dani/winxp.bin -cdrom
> /dev/cdrom -user-net -boot d

> [...]

Del error de lectura de disc ni flores :(

Del mòdul accelerador kqemu dir que sols compila amb la versió de qemu del
cvs i encara que "aparentment" les coses són més ràpides no és gaire
estable, de moment, però em sembla que amb el win2k si que pita.

Vegis:

http://savannah.nongnu.org/cvs/?group=qemu

Vinga ...