Re: internacionalització en kde i gnome.

Hola:

A Dimarts 08 Març 2005 22:58, Joan Alfonso va escriure:
> Hola a tots: M'he instal·lat el kde desde la "unstable" i no aconsseguix
> posar-la al castellà ni al català només em va en anglès.Tinc posats els

He anat fent proves, i una d'elles ha estat desistal·lar el paquet
localization. M'ha fet executar una ordre llarguíssima, ha reinstal·lat uns
quants Mb de paquets i ara ja ho tinc tot amb català. Ni idea el perquè.
Salutacions. P Roca.