Capturadora de TV

Hola a tots,
Actualment tinc 2 ordinadors, un amb ubuntu I i un amb debian sid.
Ambdós ordinadors tenen capturadora de televisió. L'Ubuntu m la va
configurar automàticament però el debian no. He estat intentant
carregar els modula necessaris, i em carrega el bttv, pero no em troba
el v4l2.

Segurament no se exactament el nom del modul o no segueixo el
procediment adequat.

Amb el modul bttv no n'hi ha prou (no crea els fitxers /dev/video0 ni /dev/vbi0)

Agrairia molt si em puguéssiu ajudar, moltes gracies,
Carles