Fer CD arrancable

Hola:

Quasi bé ni m'atreveixo a dir el que he de fer: instal·lar un win a aquest
ordinador on disfruto del meu Debian Sid.
L'ordinador no es gran cosa (ja té dos anys) però em va molt bé amb Debian.
El problema es que, amb win2K, cada dos per tres em surt la famosa pantalla
blava.
Ja, ja sé que es una situació de lo més normal...:-)
El que passa es que, per poder fer servir algun programa especial, que només
funciona sota güin, hauré de reinstal·lar el W2K o potser el XP.
I la por que tinc es que suposo que el sector MBR s'en anirà a fer punyetes.
I com a problema afegit, dir que la disquetera no em funciona.
¿Com puc fer-me un CD arrancable amb el meu Sid, per tal de retornar el Grub
al seu lloc, un cop que el güin m'el hagi destroçat?
Gracies anticipades.

--

Salutacions,

Josep