Re: internacionalització en kde i gnome.

A mi me passa el mateix. Porto tres dies intentant tenir-ho en català o
castellà, i malgrat tenir intal·lat kde-i18n-ca i kde-i18n-es, tot me surt en
angles. Si trobes la solució, m'agradaria que ens la diguessis.

Gràcies i salutacions. P Roca.

A Dimarts 08 Març 2005 22:58, Joan Alfonso va escriure: