instal·lar partició NTFS de Windows XP a debian

No sé exactament q succeeix però no hi ha manera. He canviat l'archiu fstab,crec q s'anomenava introduint aquesta seqüencia /dev/hda1 media/windows ntfs user 0 0 i en "el meu ordinador" consta com si estigues però al clicar sobre akest disc m'emet un missatge q diu així:
   mount: mount point /media/windows does not exist
   Please check that the disk is entered correctly
Un amic m'ha preguntat si estava segur si la partició del windows era la hda1... i b jo crec q si, però tampoc sé com mirar-ho... he fet la proba amb hda3, hda4, hdaX per mirar a vere si era això però tampoc. Bé si algú té idea del q pot passar li agraïria la seva resposta. La versió del Debian és la ultima "testing". inga merci